7 Haziran 2014 Cumartesi

Ankamall-Pizza Hut

Dün erkek arkadaşımla gittik ankamalldeki pizza hut'a. Lezzetlerine diyecek hiçbir şeyim yok gerçekten beğeniyorum ama o çalışanlar ne öyle ya.
Neden geldiniz der gibi davranıyorlar insana.O kadar asık suratlılar ki :O.
Bir menü vardı salatası felan var.Bir de ortada salata bar var.Acaba salatayı oradan mı alacağız diye düşündük 7559 saat.
Düşündük çünkü sormak için garson yoktu ortada.Bir müşteri gelince alıyorlar siparişi sonra hepsi ortadan kayboluyor.
Sonra bir tane garson gördük ona sorduk hemen.Salata barından alacağımızı söyledi.Sormasak hiç kimse bir şey demeyecek.
Bu yazıyı bugün yazıyorum çünkü dün gerçekten çok sinirlenmiştim.Duygularımı daha ağır bir şekilde ifade edebilirdim :)Kısacası böyle orada çalışanları sevmedim.Sadece biz değil başka müşterilerde hizmetten memnun kalmadı.Belkide biz kötü saatlerine denk gelmişizdir.Bilmiyorum artık :))
Diğer pizza hutlarda öyle mi?Gidenler fikirlerini paylaşırsa çok sevinirim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder