9 Haziran 2014 Pazartesi

Güvenmek-arkadaş

Bu yazımda bir arkadaşa,dosta,kardeşimiz dediğimiz insana güvenden bahsedeceğim.Aslında bahsetmek değilde başıma gelen bir kaç şeyi anlatmak istiyorum.
Birisiyle tanışıyorsun görüşleri,fikirleri seninkine benzer ve iyi anlaşabileceğinizi düşünüyorsun.Onunla zaman geçiriyorsun.Ve zaman geçirdiğin insanla bir şeylerde paylaşıyorsun.
O kişi seninle arkadaş olabilmek için başkasının sırlarını gelip sana anlatıyordu şimdi aynısını da sana yapıcak.Peki seninle neden arkadaş olmak istiyor?
Okulda olanları öğrenmek,ders konusunda seni sömürmek,kendisinin ne kadar iyi olduğunu anlatmak ,okulda yalnız kalmamak için birisini kullanmaya ihtiyacı var çünkü.
Sinirliyim,kızgınım ve belkide en kötüsü hayal kırıklığına uğradım.Güvendiğim,inandığım bir insanın bambaşka birisi olması beni üzdü.Onunla paylaştıklarım için üzüldüm.İlk başta insan anlayamıyor çünkü.
Bir yandan yaşayıp öğrendim bir daha daha dikkatli olurum diyorum evet öyle de olur.Ama üzülüyorum elimde değil.
Hep onunla olabilmen için ,diğer insanları kötüleyip sana kötü göstermeye çalışıyor ve ona inanıyorsun.O anda aklına gelmiyor bütün o dedikleri aslında çıkarları uğruna...
Sürekli diğer insanların onu kıskandığını düşünüyor.İlk yazımda da demiştim psikolojiye meraklıyım.Bu davranışı asıl onları kendisi kıskandığı için biliyorum ama kendisini etrafa farklı tanıtıyor ve en kötüsü de kendisi inanmış o sahte kimliğine.
Bir insan ay çok mutluyum diye güler mi ya.
Güven önemli bir şey..İyice tanımadan ,inanmadan kendinizi fazla kaptırmayın.
Siz de böyle insanlarla karşılaştınız mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder