5 Haziran 2014 Perşembe

başlangıç...

Herkese merhaba :)
Bu benim bloğumdaki ilk yazım ve ilk yazımda da kendim ve blog hakkında bir şeyler yazmak istedim.
Ben Ankara'da bana göre çok da kötü olmayan bir okulda mühendislik okuyorum :) Psikolojiye,tiyatroya,kitaplara,kozmetiğe meraklı birisiyim :) Bu blogda da bu konular hakkında bir şeyler olabilir ya da bir sorunumu anlatıp sizden bir fikir bir öneri isteyebilirim ve sizin bana verdiğiniz fikirler beni çok mutlu eder.Değişik insanlar tanımayı çok severim.
Her insan farklıdır:düşünceleri ,olaylara karşı bakış açıları..Bizim hiç aklımıza gelmeyen bir fikir başka birisinin aklına gelebilir :) Bende burada farklı fikirler duymak istiyorum.
Yazdıklarım arasında size yakın gelen bir şeyler bile bulabilirsiniz ve umarım beğenirsiniz.
Erkek arkadaşım var.
Ailemin yanında kalıyorum.
Arkadaş konusunda çokta şanslı birisi olduğum söylenemez :)
Eğlenmeyi çok severim.(herkes gibi).Olumsuz,karamsar insanlardan değilim.Öyle olsam zaten zor olan hayat nasıl geçerdi ^^.
Küçük mutluluklar gözümüzde okyanuslar kadar büyük olsun çünkü hayatı güzel kılan onlar :)
iyi günler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder